در آستانه چهارمین سالگرد حاکمیت طالبان بر افغانستان، شماری از کارمندان حکومت پیشین به «آمو» میگویند که در این چهار سال، زندگیشان را به دشواری سپری کردهاند.
آنان نبود فرصتهای کاری و ابتلا به بیماریهای جسمی و روحی را از جمله مهمترین مشکلات شان میدانند.
