دونالد ترمپ میگوید که واشنگتن در نهایت ذخیرههای اورانیوم با غنای بالا را از ایران خواهد گرفت.
اما تهران تاکید میکند که انتقال ذخیرههای اورانیوم به خارج از کشور خط سرخ ایران است. همزمان با این، وزیر خارجه ایالات متحده هشدار داده که اگر ایران طرح دریافت حق ترانزیت از کشتیها در تنگه هرمز را اجرا کند، رسیدن به توافق دیپلماتیک ناممکن خواهد شد.
