مسئولان محلی طالبان در ننگرهار میگویند که گذرگاه تورخم بار دیگر به روی رفتوآمد بسته شده است.
به گفتهی آمر ریاست اطلاعات و فرهنگ طالبان در ننگرهار، پاکستان این مسیر مرزی را به روی هرگونه رفتوآمد مسدود کرده است.
رسانههای پاکستانی به نقل از منابع امنیتی آن کشور گفته اند که گذرگاه تورخم به دلیل زخم برداشتن یک سرباز پاکستانی در پی تیراندازی از خاک افغانستان بسته شدهاست.
این درحالیست که روز گذشته، این دروازه برای ساعاتی کوتاه باز شده بود و نزدیک به پنجاه تن از مهاجران اخراجشده توانستند به کشور بازگردند.
