تیم ملی فوتبال کشور در چارچوب رقابتهای مقدماتی «جام ملتهای آسیای ۲۰۲۷» به مصاف پاکستان رفت.
این رقابت راس ساعت یک پس از چاشت امروز (پنجشنبه، ۱۷ میزان) با میزبانی پاکستان در ورزشگاه جناح در شهر اسلامآباد، پایتخت این کشور، برگزار شده است.
گفتنی است که بازیکنان و کدر فنی تیم ملی فوتبال کشور روز چهارشنبه راهی اسلامآباد شدند.
در این میان شماری از مربیان به خاطر تاخیر در صدور ویزه از سوی حکومت پاکستان به بازیکنان فوتبال افغانستان انتقاد کردهاند.
علی عسکر لعلی، آموزگار بینالمللی فیفا در فدراسیون آلمان، در صفحه فیسبوک خود نوشته است که به این دلیل هیچ فرصتی برای تمرین، رفع خستگی و آمادهسازی تیم برای این بازی «حساس» وجود نداشته است.
فدراسیون فوتبال افغانستان اخیراً اعلام کرده که به دلیل تأخیر در صدور ویزه بازیکنان، به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت کرده است.
