مقامهای طالبان امروز، سهشنبه ۱۸ سنبله، در همایشی در کابل مارکیت زیرزمینی ساحه پلخشتی کابل را افتتاح کردند.
به گفته خالد سجستانی، معاون شهرداری طالبان، این بازار برای ۳۰ سال به یک شرکت خصوصی به قرارداد داده شده که بر اساس آن، در این مدت ۶۵ درصد عواید آن به این شرکت و ۳۵ درصد آن به شهرداری کابل منتقل خواهد شد.
سجستانی در این مراسم بر حفاظت و استفاده درست از آن تاکید کرد.
او گفت که در حال حاضر بیش از ۲۰۰ پروژه عمرانی به ارزش «میلیاردها» افغانی در سطح شهر کابل در حال تطبیق است.
کار ساخت این مارکیت زیرزمینی بیش از یک سال را دربر گرفته است.
