مرکز خبرنگاران افغانستان: طالبان پس از پنجماه به رادیو نسیم اجازه فعالیت دادند
مرکز خبرنگاران افغانستان، امروز شنبه(۱۲ حوت ۱۴۰۲)، در بیانیهای خواستار آزادی «فوری و بیقیدوشرط» سلطان علی جوادی مدیرمسئول رادیو نسیم.
مرکز خبرنگاران افغانستان، امروز شنبه(۱۲ حوت ۱۴۰۲)، در بیانیهای خواستار آزادی «فوری و بیقیدوشرط» سلطان علی جوادی مدیرمسئول رادیو نسیم.
بر بنیاد یان گزارش، این کشتهشدگان شامل ۶۸ نفر از نظامیان دولت پیشین و ۱۴ تن از کارمندان بخشهای ملکی.
به باور او، جامعه جهانی باید تاکید کند که وحدت افغانستان و عادیشدن اوضاع، نیازمند «بهبود خیلی زیاد در بخش.
قرار است این جایزه به روز دوشنبه، در مراسم رسمی با حضور جیل بایدن، بانوی اول ایالات متحده و انتونتی.
این پایتختنشینان میگویند که بیشتر از یک سال است که در انتظاراند تا بتوانند گذرنامه به دست آورند.
سامعه که بیش از سه ماه را در بستر گذرانده، زخمهایی بر صورتش که گواه بار سنگینی خشونت خانوادگی است.
در بیانیه اعضای این جنبش آمده است که طالبان از دوسال بدینسو در افغانستان «بدترین و شدیدترین جنایات و نقض.
این فعالان از جمله ظریفه یعقوبی با اشاره به «قتلهای مرموز» اکثر زنان در افغانستان گفته است که نام زن.
مایکل مکال، رییس این کمیته گفته است که او با وزیر خارجه امریکا در اینباره تماس تلفنی نیز خواهد داشت.
متیو میلر گفت که واشنگتن در این توافقنامه تعهد کرده بود تا نیروهایش را از افغانستان بیرون کند اما هیچ.