«من عبدالصبور، فرزند عبدالمومن از ولایت بدخشان و افسر پیشین ارتش ملی افغانستان هستم. دوازده سال تمام، از سال ۱۳۸۹ تا روز سقوط نظام، در ولسوالیهای مختلف ولایت هلمند با اخلاص وظیفه اجرا کردم. من حتی افتخار دریافت تصدیقنامه رانندگی از ارتش آمریکا در “کمپ دویر” ولسوالی گرمسیر را دارم و تمامی و همچنان اسناد نظامی خدمتم موجود است. و همچنان مدارکی دارم که نشان میدهد از سال ۱۳۸۹ الی روز سقوط وظیفه کردم.
متأسفانه سه سال است که از مشکلات شدیدا رنج می برم و زندگی بر من سخت شده؛ از بیماری شدید سرگیجه، عدم تعادل و افتادن به زمین و ناامیدی عمیق رنج میبرم.
همچنان در این روزها دچار مشکل نفس تنگی شدید شده ام در این مدت تمام داراییام را مصرف تداوی و دوا کردم، نسخه های زیادی از شفاخانه های مشهور افغانستان با خود دارم اما هنوز صحتیاب نشدهام. اکنون در وضعیت بد بیماری و مشکلات اقتصادی قرار دارم و جز این موبایل و لباسی که بر تن دارم، چیزی برایم باقی نمانده است.
تنها آرزویم بازگشت سلامتی است تا بتوانم دوباره روی پای خود بایستم. از تمامی سازمانهای بشردوستانه و انسانهای خیرخواه تقاضا دارم که در این روزهای دشوار دست مرا بگیرند و برای تداوی و نجات از این وضعیت، کمکم کنند.»
نوشتهها و پیامهایی که در این بخش (صدای شما) نشر میشوند، بیانگر دیدگاهها و تجربههای مخاطبان تلویزیون آمو است. محتوای این نوشتهها بدون تغییر منتشر میشود و الزاماً بازتابدهنده دیدگاه یا موضع تلویزیون آمو نیست.
شما میتوانید پیامهای خود را از طریق شماره +۱ (۲۰۲) ۶۵۸-۳۳۷۵ یا ایمیل [email protected] با ما در میان بگذارید.
