هیئت بورد کریکت افغانستان، گفته است که ریچارد پایبس، سرمربی تازهمنصوبشده تیم ملی کریکت کشور، به هدف آغاز کار رسمی و نظارت بر اردوی تمرینی بازیکنان، وارد کابل شده است.
به گفته مسئولان بورد کریکت افغانستان، این سفر در چارچوب آغاز مرحله جدید برنامههای فنی و آمادهسازی تیم ملی انجام شده است.
در جریان ورود به کابل، ریچارد پایبس با مقامهای رهبری هیئت کریکت افغانستان، از جمله نسیم سادات، مدیرعامل این نهاد، دیدار و گفتوگو کرده است.
در این دیدار، اهداف استراتژیک و برنامههای آینده تیم ملی در دوره جدید مربیگری گفتگو شده است.
همچنان سرمربی جدید با بخشهای مختلف فنی، از جمله کمیته انتخاب، بخشهای داخلی و بینالمللی کریکت و مرکز عملکرد بلندبرد دیدار داشته است.
در این نشستها، کاپیتانهای تیم ملی نیز حضور داشته و درباره برنامههای آینده و آمادگی برای رقابتهای بینالمللی گفتگو شده است.
بر اساس برنامه بورد کریکت افغانستان، قرار است یک اردوی تمرینی یکماهه با حضور حدود ۴۰ بازیکن زیر نظر سرمربی جدید و مرکز عملکرد عالی برگزار شود.
این اردو از ۱۲ اپریل آغاز شده و تا ۱۶ می ادامه خواهد داشت.
هدف از این برنامه، آمادهسازی تیم ملی کریکت کشور برای رقابتهای مهم آینده، از جمله مسابقات تست و سلسله بازیهای یکروزه بینالمللی در برابر هند عنوان شده است.
