وزارت خارجه پاکستان آمار داده است که با بسته ماندن مرز میان افغانستان و پاکستان بیش از هزار شهروند پاکستانی در افغانستان گیر ماندهاند.
طاهر اندرابی، در نشست خبری در اسلام آباد گفته است که شهروندان پاکستان پس از تنشها میان پاکستان و طالبان در افغانستان گیر مانده و برای دریافت کمک و تسهیل روند بازگشت، به سفارت پاکستان در کابل مراجعه کردهاند.
