وزارت فواید عامه زیر اداره طالبان میگوید که گذرگاه سالنگ به روی موترهای مسافربری بازگشایی شده است.
گذرگاه سالنگ حوالی نیمهشب دوشنبه به دلیل ریزش برف، طوفان و محدودیت ساحه دید به روی ترافیک مسدود شده بود.
محمد اشرف حقشناس، سخنگوی وزارت فواید عامه اداره طالبان، با نشر خبرنامهای در اکس گفته است که اکنون یک خط عبوری پاککاری شده و به موترهای که در دو طرف این گذرها منتظر بودند، اجازه رفتوآمد داده شده است.
طالبان تاکید میکنند اما پاککاری این گذرگاه همچنان ادامه دارد تا زمینه تردد برای تمامی موترها مساعد شود.
در خبرنامه طالبان افزوده شده، در صورتی که ریزش برف و طوفان متوقف شود، این گذرگاه تا ختم امروز پنجشنبه، ۱۱ جدی، به گونه کامل به ترافیک بازگشایی خواهد شد.
