تیم ملی کریکت زیر ۱۹ سال کشور، در آخرین دیدار خود در جام آسیایی کریکت مردان زیر ۱۹ سال ۲۰۲۵، با پیروزی در برابر نیپال، سفر خود در این رقابتها را با یک پیروزی به پایان رساند.
در این دیدار که روز چهارشنبه برگزار شد، افغانستان در تعقیب هدف ۱۲۴ دوش، موفق شد در ۲۶.۵ آور با از دست دادن تنها چهار بازیکن به امتیاز ۱۲۵ دوش برسد.
عذیرالله خان نیازی با ثبت یک نیمسده، نقش کلیدی در پیروزی تیم ایفا کرد. پیش از آن، تیم نیپال در ۴۶.۴ آور با امتیاز ۱۲۴ از بازی کنار رفت.
در این بازی، زیتالله شاهین از افغانستان بهدلیل درخشش در بخش توپاندازی، بهعنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد. او در ۱۰ آور، با گرفتن سه ویکت و تنها ۱۹ دوش دادهشده، نقش مهمی در مهار تیم نیپال ایفا کرد.

این برد پس از دو شکست پیاپی افغانستان در برابر بنگلهدیش و سریلانکا به دست آمد.
افغانستان در بازی نخست خود در ۱۳ دسمبر، با اختلاف سه ویکت مغلوب بنگلهدیش شد و در دومین دیدار که در ۱۵ دسمبر برگزار شد، در یک رقابت نزدیک، با اختلاف دو ویکت مقابل سریلانکا شکست خورد. سریلانکا در آن دیدار، هدف ۲۳۶ دوش را در آخرین آور بازی تعقیب کرد.
