امنیت

منابع: در تیراندازی خودی میان طالبان در بدخشان سه تن زخمی شدند

عکس از شهر فیض‌آباد مرکز بدخشان، آرشیف

منابع محلی از شهر فیض‌آباد، مرکز بدخشان، به آمو گفته‌اند که در تیراندازی خودی میان طالبان در این ولایت سه تن زخمی شده‌اند.

به گفته منابع، این تیراندازی میان نیروهای استخبارات طالبان و محافظان شفاخانه ولایتی در بدخشان رخ داده است.

منابع افزوده‌اند که این رویداد حوالی نیمه‌شب شنبه، ۲۲ قوس، به وقوع پیوست و پس از آن آغاز شد که فرمانده قطعه محافظ استخبارات طالبان در بدخشان به نام رازالدین با مسئول امنیتی و بخش محافظان شفاخانه ولایتی درگیر شدند.

به گفته منابع، این درگیری سپس به تبادل آتش میان افراد دو طرف انجامید که در نتیجه سه تن در اثر اثابت گلوله زخمی شدند.

طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته‌اند.