منابع محلی از قندز به آمو گفتهاند که در انفجار بمب دستی در این ولایت، دو تن کشته شدند و سه تن زخم برداشتهاند.
به گفته منابع، این انفجار حوالی ساعت ۶ شام روز گذشته در ساحه سردوره، مرکز قندز، رخ داده و در آن یک مرکز تربیوی اردو که افراد طالبان در آن حضور دارند، هدف قرار گرفته است.
منابع میگویند که هویت کشتهشدگان روشن نیست و مقام محلی طالبان نیز در این باره چیزی نگفتهاند.
اما جبهه آزادی با پذیرش مسئولیت این رویداد گفته است که در آن دو عضو طالبان کشته شدند و ۳ تن دیگر آنان زخم برداشتهاند.
این جبهه مدعی است که در آن یک مرکز جلب و جذب نیروهای طالبان را هدف قرار داده است.
در خبرنامه جبهه آزادی آمده است که در این حمله یک فرمانده طالبان به نام قاری عبیده نیز کشته شده است.
طالبان تاکنون در مورد این ادعای جبهه آزادی چیزی نگفتهاند.
