ورزش

ورزشکاران کشور در رقابت‌های جهانی کشتی مدال برنز گرفتند

میرویس ابراهیمی و کریم‌الله علیزی دو ورزشکار کشور در بیست‌وسومین دور رقابت‌های جهانی کشتی موفق به گرفتن مدال برنز شدند.

این دو تن در این رقابت‌ها در سبک آزاد رقابت کردند.

ابراهیمی در برابر حریفانی از مالدیف و ایران، و علیزی در برابر ورزشکاران هانگ‌کانگ و هند، پیروز شده و راهی مراحل بعدی شدند.

اما هر دو در برابر ورزشکاران تاجیکستانی شکست خوردند.

این رقابت‌ها با میزبانی امارات متحده عربی با حضور ۳۵ کشور در حال برگزاری است.