طالبان در تماسی با آمو تأیید کردهاند که عربستان سعودی خواهان میانجیگری میان طالبان و پاکستان شده است.
به گفته مقامهای طالبان، ریاض این پیشنهاد را با هدف تقویت گفتوگوها و حل اختلافها میان دو طرف مطرح کرده است.
این گفتهها در حالی مطرح میشوند که شهر پشاور پاکستان امروز بار دیگر گواه یک حمله هراسافگنانه بود.
