آزمون سالانه در مکتبهای پایتخت و بسیاری از ولایتهای سرد سیر امروز آغاز شد.
شماری از دختران صنف ششم با آغاز این آزمون، میگویند که نگران آیندهشان هستند و تاکید میورزند که با ادامه ممنوعیتهای آموزشی از سوی طالبان، انان با آینده ناروشن رو به رو استند .
همزمان با این برخی از خانوادههای دختران نیز با انتقاد از محرومیت دخترانشان از آموزش میگویند که طالبان دختران را قربانی سیاستهای شان نکنند.
