منابع محلی از پنجشير به آمو گفتهاند که صبح امروز یکشنبه، ۲۵ عقرب، یک پهپاد ناشناس در آسمان این ولایت گشتزنی کرده است.
منابع میگویند که این پهباد در آسمان ولسوالیهای شتل، عنابه، رخه، و بازارک مرکز پنجشیر، دیده شده است.
باشندگان محل در تماسهایی افزودهاند که این پهپاد در ارتفاع پایین در حال پرواز بوده است.
آنان میافزایند که این پهپاد دوبار بخشهای این ولایت، از جمله نقاط بلند کوهها را دور زده است.
طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفتهاند.
این در حالی است که در هفتههای پسین این چندمین بار است که پهپادهای ناشناس بر فراز آسمان پنجشیر گشتزنی میکنند.
ذبیح الله مجاهد، سخنگوی طالبان، پیش از این در گفتگوی با یک رسانه ایرانی، بیآنکه از کشوری خاصی نام ببرد، گفت که پهبادهای امریکایی از فضای کشورهای همسایه وارد حریم هوای افغانستان میشوند.
