امروز یک هیئت بلندپایه از تاجیکستان وارد کابل شده است.
منابع از میان طالبان به آمو میگویند که یک هیات چهارده نفری از مقام های مختلف تاجیکستان به شمول نهاد های امنیتی، استخبارات، وزارت امور خارجه و دیگر نهاد های حکومتی این کشور وارد کابل شده اند.
بر بنیاد گزارشها،هدف این سفر، گفتوگو با مقامهای طالبان برای تقویت همکاریهای سیاسی و امنیتی گفته شده است.
این سفر در حالی انجام میشود که تاجیکستان در چهار سال گذشته هیچگونه رابطهٔ دیپلماتیک با طالبان نداشته و سفارت افغانستان در دوشنبه همچنان از سوی سفیر حکومت پیشین اداره میشود.
