سخنگوی طالبان میگوید که گفتوگوهای آنان با پاکستان از بهر کارشکنی برخی از «حلقههای خاص در ارتش و استخبارات پاکستان» متوقف شدهاست.
آقای مجاهد تاکید میورزد که پاکستان پروژه ایجاد ناامنی را در منطقه از قدرتهای بزرگ گرفته است.
از سوی دیگر، وزیر دفاع پاکستان هشدار میدهد که هیچ امیدی به برگزاری دورهای بعدی گفتوگوها وجود ندارد.
