زلمی خلیلزاد، نماینده پیشین ایالات متحده در امور صلح افغانستان، به کابل سفر کرده و با وزیر خارجه طالبان دیدار کرده است.
وزارت خارجه طالبان میگوید در این دیدار غیررسمی، دو طرف درباره راههای گسترش روابط دوجانبه میان افغانستان و ایالات متحده بهگونهی همهجانبه گفتوگو کردهاند.
هرچند هدف سفر آقای خلیلزاد و دیدارش با مقامهای طالبان هنوز روشن نیست، اما پیشتر دونالد ترمپ از مذاکرات در باره پایگاه هوایی بگرام با طالبان سخن گفته است.
