شماری از باشندگان کابل به آمو گفتهاند که شاهد گشتزنی پهپادها برای دومین شب متوالی، پس از حمله هوایی جنگندهها، در آسمان پایتخت بودهاند.
آنان میگویند که این پهپاد در نقاط مختلف کابل به گشتزنی پرداختند و تا نیمههای شب ادامه داشته است.
تا کنون مشخص نیست که این پهپادها از سوی چه طرفی در آسمان کابل گشتزنی میکنند.
طالبان نیز تاکنون در این باره اظهار نظر نکردهاند.
این در حالی است که برخی باشندگان کابل و منابع محلی پیش از این نیز گفتهاند که پس از حملههای هوایی پنجشنبهشب جنگندهها بر کابل، «پهپادها و هواپیماها» بر فراز پایتخت به پرواز درآمدهاند و صدای آنها هر از گاهی شنیده میشود.
گفتنی است که پنجشنبهشب (۱۷ میزان) جنگندههای پاکستانی بخشهایی از کابل را بمباران کردند؛ رویدادی که رسانههای پاکستانی گفتهاند، در آن نور ولی محسود، رهبر تحریک طالبان این کشور یا «تیتیپی» هدف قرار گرفته است.
اما طالبان و مقامهای پاکستانی تاکنون درباره هدف قرار گرفتن او اظهار نظر نکردهاند.
طالبان وقوع این حملهها را تایید کردند و گفتند که بررسیها در این زمینه آغاز شدهاند.
