خبر آمو

خبر آمو ۱۴ میزان ۱۴۰۴

سخنگوی طالبان می‌گوید که بگرام هرگز به امریکا واگذار نمی‌شود.

ذبیح‌الله مجاهد در گفتگو با اسکای نیوز تأکید کرد که خاک افغانستان در هیچ شرایطی به بیگانگان سپرده نخواهد شد.

او افزود، طالبان با مقام‌های امریکایی درباره بازگشایی سفارت‌ها در واشنگتن و کابل گفت‌وگو کرده‌اند و امیدوارند این سفارت‌ها دوباره باز شوند.

در این گفت و گو سخنگوی طالبان حاضر نشد تعهدی درباره بازگشایی مکتب های دخترانه بدهد.

آقای مجاهد درباره قطع ۴۸ ساعته خدمات اینترنت در سراسر افغانستان نیز گفت که از علت این موضوع آگاهی ندارد و نمی‌تواند بگوید آیا طالبان دستور آن را صادر کرده است یا نه؟

ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان گفته است: «افغان‌ها هرگز اجازه نخواهند داد که زمین‌شان در هیچ شرایطی به کسی واگذار شود.»