منابع میگویند طالبان و نظامیان پاکستانی حوالی ساعت ۱۲ چاشت امروز (جمعه) بار دیگر در ولسوالی دانگام کنر باهم درگیر شدهاند.
تا کنون از تلفات احتمالی این درگیری جزئیاتی در دست نیست.
دو طرف از بامداد پنجشنبه تاکنون چندین بار در ولسوالی ناری کنر باهم درگیر شدهاند.
ملل متحد میگوید در سال روان ۱۴ درگیری مرزی میان نظامیان پاکستانی و طالبان را ثبت کرده است.
