افغانستان

طالبان مس و سرب در حال قاچاق به پاکستان را ضبط کردند

عکس از محموله‌ مس و سربی که قرار بود به پاکستان قاچاق شود

فرماندهی پولیس طالبان در هلمند می‌گوید که آنان مقداری از مس و سربی که قرار بود به پاکستان قاچاق شود را ضبط کرده‌اند.

عزت‌الله حقانی، سخنگوی فرماندهی پولیس طالبان در هلمند، مقدار این محموله قاچاق را ۵۷۸ خشت سرب و ۸۹ بسته مس گفته است.

به گفته او این محموله قاچاق در ولسوالی گرمسیر هلمند پس از آن ضبط شد که توسط یک وسیله نقلیه در حال انتقال به پاکستان بود.

اما او در مورد این‌که آیا فردی در پیوند به این قاچاق بازداشت شده یا خیر، جزئيات نداده است.