افغانستان

یک تن در ننگرهار برادرش را با شلیک گلوله کشت

عکس از جوان کشته شده در ننگرهار

منابع محلی در ننگرهار به آمو می‌گویند که یک مرد برادرش را در شهر جلال آباد، مرکز این ولایت، با شلیک گلوله کشته است.

به گفته منابع، رویداد روز یکشنبه، ۲۲ سنبله، در منطقه مقام خان شهر جلال آباد رخ داده است.

منابع افزوده‌اند که رویداد ناشی از خشونت خانوادگی میان دو برادر بوده است.

سید طیب حماد، سخنگوی فرماندهی امنیه طالبان در ننگرهار، با تایید این رویداد گفته است که عامل آن بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارد.

اما او جزئیات کاملی در مورد هویت عامل و مقتول یا سایر علل این رویداد ارائه نکرده است.