منابع محلی از پنجشیر به آمو میگویند که یک جوان به نام قیس هنگام آب بازی در روستایی جنگلک -از مربوطات مرکز این ولایت، در جریان آببازی پس از غرق شدن جان باخت.
به گفته منابع این رویداد روز گذشته رخ داد و باشندگان محل جسد بیجان این جوان را حوالی عصر از دریا بیرون آوردند.
منابع افزودهاند که جوان غرق شده باشنده ولسوالی شتل پنجشیر است و برای آببازی و سیاحت به مرکز این ولایت آمده بود.
تصویرهای منتشر شده در صفحههای مجازی نشان میدهند که تعداد از مردان، جسد بیجان او را از دریا بیرون میکشند.
این در حالی است که پیش از این نیز رویدادهای مشابه در ولایتهای پنجشیر و بدخشان، از باشندگان محل و جوانان قربانی گرفته است.
