امنیت

جبهه آزادی: در حمله قندز دو عضو طالبان کشته شدند

عکس از چهارراه عبدالرازق در سر دوره قندز. آرشیف

جبهه آزادی با پذیرش مسئولیت انفجار شب گذشته در حوزه دوم امنیتی شهر قندز گفته است که این رویداد ناشی از حمله افراد این جبهه بر نیروهای طالبان در این ساحه بوده است.

این جبهه در اعلامیه‌ای مدعی است که در این حمله دو عضو طالبان کشته شدند و دو تن دیگر آنان زخم برداشته‌اند.

پیش از این منابع محلی از قندز به آمو گفتند که یک انفجار شدید در مرکز این ولایت رخ داده است.

به گفته منابع، این انفجار حوالی ساعت ۸:۳۰ جمعه‌شب (۷ سنبله)، در نزدیکی دروازه ورودی حوزه دوم امنیتی شهر قندز رخ داد.

طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته‌اند.