مسئولان محلی طالبان در بادغیس میگویند که جسد سر بریدهشده یک تن در این ولایت پیدا شده است.
فرماندهی امنیه طالبان در بادغیس روز یکشنبه در خبرنامهای گفته است که جسد این فرد روز گذشته از منطقه «پوستههای کهنه شبپاشک»، از مربوطات حوزه چهارم امنیتی مرکز بادغیس، پیدا شده است.
به گفته طالبان، این فرد با ضربات چاقو به قتل رسیده است. انگیزه و عامل این قتل هنوز مشخص نشده است.
طالبان تصریح کردهاند که بستگان مقتول هنوز پیدا نشدهاند.
این در حالی است که قتلهای مرموز و ناامنی در ولایتهای مختلف همچنان ادامه دارد. یک هفته پیش از این رویداد، دو جوان در بادغیس و دو تن دیگر در هرات به قتل رسیدند.
