منابع محلی از خوست به آمو میگویند که یک پسر ۱۳ ساله و یک دختر ۱۵ ساله در دو رویداد جداگانه در این ولایت خودکشی کردند.
منابع گفتهاند که این رویدادها روز جمعه، ۱۷ اسد، در دو ولسوالی مختلف خوست رخ داده است.
به گفته منابع، دختر ۱۵ ساله باشنده روستای سیدخیل ولسوالی دوهمنده و پسر ۱۳ ساله باشنده روستای میتهخان ولسوالی اسماعیلخیل مندوزی خوست بوده است.
منابع افزودهاند که علت هر دو رویداد، مشکلات اقتصادی و خشونتهای خانوادگی عنوان شده است.
این در حالی است که به گفته منابع، نشر و پخش رویدادهای خودکشی و تصاویر قربانیان این رویدادها را طالبان منع کردهاند.
اما طالبان تاکنون به گونه رسمی در این باره چیزی نگفتهاند.
