منابع میگویند که پس از لغو برگه سرشماری مهاجران، مقامهای ایرانی هشدار دادهاند که روند اخراج دارندگان کارت نظامیان پیشین نیز بهزودی آغاز خواهد شد و برگههای آنان نیز باطل خواهند شد.
در همین حال، شماری از مهاجران بازگشته از ایران میگویند پولیس این کشور برای افزایش فشار، از ابزارهایی مانند بازداشت، جریمه و تهدید استفاده میکند.
