برخی مهاجران اخراجشده از ایران میگویند با وجود تلاشهای بسیار، موفق به دریافت مطالبات مالیشان از کارفرمایان ایرانی نشدهاند.
این مهاجران میگویند که تمامی جایداد ها و زندگی شان در ایران رها شده و دست خالی به افغانستان برگشته اند.
از سویی هم، رییس مرکز اتباع و مهاجران خارجی ایران می گوید که مهاجران میتوانند بدون پرداخت هزینه، با کمک وکیل یا دفترهای کنسولی و مددکاری، حقوق خود را پیگیری کنند.
