یک نمایشگاه سهروزه هنر نقاشی زیر عنوان «نقاشی خاموش» در مرکز شهر غزنی گشایش یافت.
ریاست اطلاعات و فرهنگ زیر اداره طالبان در غزنی گفته است که این نمایشگاه با همکاری نگارخانه هنری «آرتلند» و مرکز آموزشی آریانا، برگزار شده است.
در این نمایشگاه ۵۰۰ اثر نقاشی به نمایش گذاشته شده است که با استفاده از قلم و رنگ روغن خلق شدهاند.
برگزارکنندگان این نمایشگاه هدف از برگزاری آن را تشویق هنرمندان و رواج هنر نقاشی در جامعه عنوان کردهاند.
این ریاست طالبان در خبرنامهای در صفحه فیسبوک خود افزوده که اخیراً با همکاری هنرمندان، نمایشگاه هنر خوشنویسی را در این ریاست نیز برگزار کرده است.
