منابع آگاه به آمو میگویند که عبدالرشید، شهردار طالبان در کابل، نزدیک به ۲۰ روز است که در قندهار بازداشت به سر میبرد.
به گفته این منابع، عبدالرشید پس از آن به قندهار رفت که دهها تن از مقامهای ارشد شهرداری کابل به اتهام فساد اداری از وظایفشان برکنار شدند.
