رسانههای پاکستانی گزارش دادهاند که جسد چهار شهروند افغانستان، بهشمول یک زن و سه کودک، روز یکشنبه در خانهشان در منطقه سهرابگوت شهر کراچی پیدا شده است.
به گفته پلیس، جسدهای این زن و کودکانش بهصورت حلقآویز در خانهای در محله «مچهر کالونی» پیدا شده و در بررسیهای ابتدایی، این رویداد بهعنوان یک مورد «خودکشی خانوادگی» بررسی میشود.
بر اساس گزارش روزنامه دان، پلیس گفته است زن ۳۵ ساله که فاطمه نجیب نام داشته، احتمالاً ابتدا سه کودک خود ــ یک دختر ۱۰ ساله، یک دختر سه ساله و یک پسر دو ساله ــ را کشته و سپس به زندگی خود پایان داده است. به گفتهٔ مقامهای پلیس، او از نظر روحی دچار مشکل بوده و این حادثه ظاهراً با مسائل خانوادگی ارتباط داشته است.
پلیس کراچی گفته که شوهر این زن، که هنگام وقوع حادثه در محل کارش بوده، پس از بازگشت به خانه با اجساد روبهرو شده است. مقامهای پولیس همچنین گفتهاند که در محل حادثه نشانهای از درگیری دیده نشده و همسایهها نیز صدای مشاجرهای نشنیدهاند.
به گزارش دان، جسدها برای معاینه پس از مرگ به شفاخانه منتقل شده و نمونهها برای آزمایشهای تکمیلی جمعآوری شده است.
پزشکان گفتهاند که علت نهایی مرگ پس از دریافت نتایج آزمایشها اعلام خواهد شد.
در همین حال به نوشته دان، وزیر داخله ایالت سند پاکستان با ابراز نگرانی از این رویداد، دستور انجام یک تحقیق فوری، بیطرفانه و شفاف را صادر کرده است.
مقامهای پولیس تأکید کردهاند که نتیجهگیری نهایی پس از تکمیل گزارشهای پزشکی قانونی و بررسی همهٔ شواهد اعلام میشود.
