شماری از ورزشکاران رشته جودو و جوجیستوی کشور برای شرکت در بازیهای آسیایی جوانان به بحرین رفتند.
این سومین دور بازیهای آسیایی جوانان است که از هفته گذشته به اینسو در شهر منامه، پایتخت بحرین، برگزار شده است.
جودوکاران کشور را عبدالبشیر قدیری، در وزن منفی ۶۶ کیلوگرام و جهانزیب ترین در وزن منفی ۵۵ کیلوگرام، نمایندگی میکنند.
در بخش جوجیستو نیز عبدالرازق کوهی در وزن ۵۶ کیلوگرام و هادی رضایی در وزن ۶۲ کیلوگرام به میدان خواهند رفت.
گفتنی است که ورزشکاران کشور در این رویداد ورزشی معتبر آسیایی موفق به کسب یک مدال نقره و سه مدال برنز در رشتههای امامای و کورش شدهاند.
