منابع محلی به آمو میگویند که در نتیجهی درگیری مردم با طالبان در ولسوالی ارگوی بدخشان دو تن کشته و بیش از چهارده تن دیگر زخمی شدهاند.
به گفتهی منابع، این درگیری ها پس از تخریب کشتزار های خشخاش مردم از سوی طالبان از روز گذشته آغاز شده و امروز نیز ادامه داشته است.
به دنبال این درگیری ها و سرکوب اعتراضها از سوی طالبان، مردم محل جادههای عمومی را بسته کرده اند و خواستار عدالت شده اند.
منابع همچنان تاکید دارند که طالبان برای سرکوب اعتراضهای مردمی صدها نیروی کمکی به این ولسوالی فرستادهاند.
طالبان با تایید این رویداد، اعتراض های مردمی ولسوالی ارگو را اغتشاش خوانده و هشدار دادهاند با متخلفان برخورد جدی میکنند.
