امنیت

جبهه آزادی: در حمله‌ بر لوای سرحدی در بدخشان دو عضو طالبان کشته شدند

عکس از شهر فیض‌آباد. آرشیف

جبهه آزادی در اعلامیه‌ای مدعی شده است که در حمله‌ای بر لوای سرحدی فرقه ۲۱۹ طالبان در بدخشان، دو عضو طالبان کشته شدند و یک تن دیگر آنان زخمی شده است.

دو منبع محلی از بدخشان وقوع این حمله در منطقه قلاتک ولسوالی بهارک را به آمو تایید کرده‌اند.

جبهه آزادی گفته است که این حمله حوالی ساعت ۷:۰۰ شام گذشته (۲۴ دلو) بر برج دیدبانی دروازه ورودی لوای سرحدی فرقه ۲۱۹ طالبان صورت گرفته است.

طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفته‌اند.