وزارت زراعت، مالداری و آبیاری اداره طالبان میگوید که یک هیئت ۶۵ نفری از ایران امروز (یکشنبه، ۹ قوس) وارد ولایت هرات شده است.
این وزارت گفته که هدف این سفر گفتگو در باره گسترش همکاریهای زراعتی، افزایش صادرات و واردات و بررسی فرصتهای سرمایهگذاری با «مقامهای محلی و فارمداران» این ولایت است.
در بیانیه آمده که هیئت ایرانی پس از دیدار با نهادهای زراعتی و تولیدکنندگان هرات، «به توافقات مهم و عملی» دست یافته است.
با این حال، این وزارت به جزئیات این توافقات اشاره نکرده و روشن نساخته است که همکاریهای آینده شامل کدام بخشها خواهد بود.
