برخی از نزدیکان قربانیان حملههای دوشنبهشب در ولایتهای خوست، پکتیکا و کنر میگویند عزیزانشان را با انبوه از غم به خاک سپردهاند و ادامه زندگی بدون آنان برایشان دشوار شده است.
آنان تأکید دارند که نیروهای پاکستانی خانههای غیرنظامیان را هدف قرار داده که به کشتن زنان و کودکان انجامیده است.
