منابع محلی از قندز به آمو گفتهاند که یک تن در ولسوالی امام صاحب این ولایت در اثر برق گرفتگی جان باخته است.
ریاست برشنای زیر اداره طالبان در خبرنامهای با تایید آن گفته است که این رویداد حوالی ساعت ۵ عصر روز گذشته (شنبه، ۱۷ عقرب) در ساحه «بندر ناصر» امام صاحب رخ داده است.
منابع افزودهاند که قربانی این رویداد هنگام کار در نزدیکی شبکهٔ برق ۲۰ کیلوولت، به علت بیاحتیاطی و عدم رعایت اصول ایمنی، دچار برقگرفتگی شده و جان باخت.
ریاست برشنای زیر اداره طالبان در قندز از باشندگان این ولایت خواسته است تا از نزدیک شدن به شبکههای برق با ولتاژ بالا خودداری کنند و هشدار داده که تماس مستقیم یا نزدیک کردن وسایلی چون چوب و اشیای فلزی به شبکههای برق ۶، ۲۰ و ۴۰۰ کیلوولت، خطر مرگبار در پی دارد.
