عبدالبشیر قدیری، جودوکار کشور، به مرحله نهایی رقابتهای آسیایی جوانان راه یافت و تا این لحظه، کسب مدال نقره را برای خود قطعی کرده است.
او در وزن ۶۶ کیلوگرام، حریفانش از قرقیزستان، امارات متحده عربی و چین را شکست داده است.
کمیته ملی المپیک گفته که وی فردا برای کسب مدال طلا به میدان خواهد رفت.
