رسانه‌ها

محمد آغا سیلانی، خبرنگار کشور، از زندان پولیس پاکستان آزاد شد

عکس از محمد آغا سیلانی، خبرنگار بازداشت شده کشور در پاکستان

محمد آغاز سیلانی، خبرنگار کشور، که روز گذشته (چهارشنبه، ۳۰ میزان) توسط پولیس پاکستان در ساحه شهرک «فیصل تاون» در اسلام‌آباد بازداشت شد، در پیام صوتی از رهایی‌ خود خبر داده است.

آقای سیلانی به آمو گفت که تا ساعت ۲:۵۰ دقیقه بامداد روز پنجشنبه در بازداشتگاه پولیس پاکستان به سر برده است.

پیش از این منابع محلی به آمو گفتند که محمد آغا سیلانی، خبرنگار کشور، در شهرک فیصل تاون اسلام‌آباد توسط پولیس پاکستان بازداشت شده است.

منابع تایید کردند که آقای سیلانی در معرض اخراج اجباری قرار دارد.

پولیس پاکستان تا هنوز در مورد دلیل بازداشت این خبرنگار چیزی نگفته است.

این منابع افزوده‌اند که به دلیل ترس از فشارهای احتمالی، بسیاری از افراد از حمایت علنی از او خودداری می‌کنند.