تلویزیون ملی زیر اداره طالبان گزارش داده است که گذرگاه سپین بولدک بهروی مهاجران بهگونه موقت باز شده است.
این گذرگاه از یک هفته به اینسو از بهر درگیریهای مرزی بسته بود.
این در حالی است که اخراج مهاجران کشور از پاکستان همچنان ادامه دارد. بر بنیاد آمارهای کمیسیون طالبان برای اخراج مهاجران، در چند روز اخیر پاکستان روزانه بیش از ۳۰۰۰ مهاجر را اخراج کرده است.
