منابع از خوست به آمو گفتهاند که نیروهای طالبان و مرزبانان پاکستان در منطقه بندر غلام خان در این ولایت درگیر شدهاند.
به گفته منابع، این درگیری نیمهشب گذشته (جمعهشب، ۱۸ میزان) در نزدیکی مرز دیورند رخ داده است.
منابع افزودهاند که این درگیری برای چندین ساعت ادامه داشت و هر دو طرف از سلاحهای سبک و سنگین استفاده کردند.
تاکنون جزئياتی از تلفات و میزان خسارت این درگیری در دست نیست.
طالبان و مقامهای پاکستانی نیز به گونه رسمی در این باره اظهار نظر نکردهاند.
این درگیری میان نیروهای طالبان و مرزبانان پاکستانی در حالی صورت میگیرد که جنگندههای پاکستانی پنجشنبهشب بخشهایی از کابل و پکتیا را بمباران کردند.
رسانههای پاکستانی گزارش دادند که در این حمله هوایی بر کابل، نور ولی محسود، رهبر تحریک طالبان پاکستان یا تیتیپی، کشته شده است؛ اما طالبان و مقامهای پاکستانی تاکنون در این باره چیزی نگفتهاند.
