شرکت هواپیمایی خصوصی کامایر اعلام کرده است که پروازهایش را سر از روز پنجشنبه، (۱۰ میزان) طبق برنامه «پروازهای عادی»، از سر میگیرد.
این در حالی است که پس از قطع شبکههای مخابراتی و خدمات اینترنت در کشور توسط طالبان، پروازها از کشور متوقف شده بود.
پیش از این یکی از خلبانان شرکت هوایی آریانا نیز گفت که این شرکت پس فعال شدن دوباره خدمات اینترنت و شبکههای مخابراتی در کشور، پروازهایش را از سر گرفته است.
به گفته این خلبان، این شرکت هواپیمایی دولتی کشور، شام چهارشنبه دو پرواز به عربستان سعودی و امارات متحده عربی داشته است.
طالبان تاکنون در این باره اظهار نظر نگفتهاند.
