امنیت

منابع: یک جوان ۱۴ ساله در ننگرهار با ضربات چاقو کشته شد

عکس از جوانی که در ننگرهار با ضربات چاقو کشته شد

منابع محلی از ننگرهار به امو گفته‌اند که که یک جوان ۱۴ ساله پس از مشاجره لفظی در شهر جلال آباد، مرکز این ولایت، توسط دو جوان دیگر با ضربات چاقو کشته شده است.

به گفته این منابع، این رویداد روز یکشنبه، ۳۰ سنبله، در منطقه دامان ناحیه هشتم شهر جلال آباد رخ داده است.

منابع افزوده‌اند که این پسر جوان ابراهیم نام داشت و باشنده اصلی ولایت کنر بوده که در این اواخر در یک دکان کهنه‌فروشی کار می‌کرد.

تاکنون علت مشاجره و کشته‌شدن این جوان روشن نیست و مقام‌های محلی طالبان در ننگرهار نیز تا هنوز در این مورد اظهار نظری نکرده‌اند.