امنیت

منابع: در درگیری بر سر بازی کریکت در ننگرهار یک تن کشته شد

شهر جلال آباد،‌ مرکز ولایت ننگرهار.

منابع محلی در ننگرهار می‌گویند در پی مشاجره میان دو نفر در شهر جلال‌آباد، یک جوان به نام ابراهیم با ضربات چاقو کشته شده است.

به گفته منابع، این رویداد شب گذشته در منطقه «دامان» شهر جلال‌آباد زمانی رخ داد که پس از شکست تیم ملی کریکت کشور در برابر سریلانکا، میان دو تن بر سر بازیکنان تیم ملی مشاجره لفظی درگرفت و به درگیری فیزیکی کشیده شد.

منابع افزوده‌اند که ابراهیم پیش از رسیدن به بیمارستان بر اثر شدت جراحات جان باخته است. عامل قتل پس از رویداد از محل متواری شده است.

مقام‌های محلی طالبان در ننگرهار تاکنون در مورد این حادثه اظهار نظر نکرده‌اند.