جبهه آزادی با پذیرش مسئولیت انفجار شام گذشته در منطقه شش درک شهر کابل، گفته است که در این حمله یک نیروی استخبارات طالبان کشته شد و چهار تن دیگر آنان زخم برداشتهاند.
این جبهه در اعلامیهای مدعی است که در این حمله ریاست ۴۰ استخبارات طالبان را هدف قرار داده و این اداره را «بدنام» خوانده است.
پیش از این منابع به آمو تایید کردهاند که شام گذشته (۷ سنبله) انفجاری در نزدیکی چهارراه عبدالحق شهر کابل رخ داده است.
طالبان تاکنون در این باره چیزی نگفتهاند.
