رسانههای پاکستانی گزارش دادهاند که در یک حمله پهپادی بر یک پاسگاه پولیس این کشور در ساحه «میریان» در منطقه بنو در ایالت خیبرپختونخوا، دو افسر پولیس زخم برداشتهاند.
بر بنیاد این گزارشها، این حمله توسط یک پهپاد «چهارپره یا کواد کوپتر» صورت گرفت؛ اما نیروهای پولیس پاکستان در واکنش به سمت این پهپاد تیراندازی کردند و این پهپاد به طرف «غوره بککهخیل» در بنو عقبنشینی کرده است.
پولیس پاکستان بیآنکه از گروههای مخالف دولت این کشور، از جمله تیتیپی نام ببرد، گفته که این حمله پهپادی توسط افراد ناشناس صورت گرفته است.
این نخستین بار نیست که پاسگاه پولیس «میریان» در بنو پاکستان با استفاده از پهپاد مورد حمله قرار میگیرد؛ در ماههای اخیر چندین رویداد مشابه گزارش شده است.
این حملهها نگرانیها در مورد افزایش استفاده از فناوری پهپاد توسط گروههای ناشناس و متخاصم در پاکستان را افزایش داده است.
تا کنون گروهی مسئولیت این حمله را به عهده نگرفته است.
