یک کارگر در منطقه باجور ایالت خیبر پختونخوا پس از استنشاق گاز سمی در یک چاه آب در حال ساخت که روی آن کار میکردند، جان باخت و دو تن دیگر در شفاخانه بستری شدند.
رسانههای پاکستانی گزارش دادهاند که این رویداد در منطقه دابگای شاموزو در اوتمان خیل در باجور رخ داده است.
امجد علی، سخنگوی اداره امداد و نجات پاکستان در باجور، گفته است: «سه کارگر در حال حفر چاه آب در منطقه دابگای شاموزو بودند که ناگهان بیهوش شدند. تیم امداد و نجات ۱۱۲۲ به اورژانس پاسخ داد و کارگران را به شفاخانه مرکزی منطقه باجور در خار منتقل کرد.»
او افزوده است که یکی از کارگران توسط پزشکان بخش اورژانس شفاخانه فوت شده است؛ در حالی که دو تن دیگر در وضعیت بحرانی قرار دارند.
این در حالی است که ماه گذشته، پنج مرد، از جمله یک کارگر بهداشت و دو برادر، پس از استنشاق گازهای سمی در یک مخزن آب زیرزمینی در ابراهیم حیدری کراچی جان خود را نیز از دست دادند.
